Az L-Twoo kerékpárváltók márkájának bevezetése Kínában

Az L-Twoo kerékpárváltók márkájának bevezetése Kínában

Bevezetés az L-Twoo kerékpárváltók márkájába Kínában

 

A legfontosabb kerékpárváltó márkák közé tartozik három fontos név: a japán "Shimano", az amerikai "Sram" és az olasz "Campagnolo". Jelenleg, a áraik növekedése és hiánya közepette, legyen szó teljes kerékpárok vásárlásáról, összeszereléséről vagy fejlesztéséről, mindez megfelelő költségeket igényel. Ebben a környezetben, ahol egyedi termékek állnak rendelkezésre, érdemes lehet kipróbálni a Kínában gyártott váltókat. Az utóbbi években a kínai váltók fejlesztése gyors volt, és a kutatási és gyártási technológiák fejlődése lehetővé tette számukra, hogy "olcsó" és alacsony minőségű "helyettesítőkből" versenyképes termékekké fejlődjenek. A piaci kihívásokkal szembesülve egyre több kerékpárgyártó kezdte el használni őket.

Mostantól a Kínában gyártott váltókról fogunk beszélni, megvizsgálva azok megjelenését, funkcionalitását, hogyan válasszuk ki őket, és információs tanácsokat adva a kiválasztásukhoz. Ez lehetővé teszi a kerékpárosok számára, hogy teljes mértékben megértsék ezeket a termékeket.

Bevezetés az LTWOO-ba, az egyik első kínai vállalatba, amely váltókat fejlesztett

Az LTWOO, amely Zhuhai városában található, Guangdong tartományban, az egyik első kínai vállalat, amely váltókat fejlesztett. 2013-ban alapították, az LTWOO-t, mint sok más hazai kerékpárváltó gyártót, Liu Chunsheng alapította, aki tapasztalatokat szerzett a SRAM-nál. Miután elindította saját vállalkozását, az LTWOO a sportos/civil kerékpár szettek kutatására és gyártására összpontosított, és fokozatosan OE megrendeléseket kapott több hazai kerékpármárkától, így szélesebb közönség előtt ismertté vált. Az LTWOO nemcsak a hegyi kerékpárokhoz kínál piaci részesedéssel bíró szetteket, hanem függetlenül bevezette az országúti kerékpárok szettjeit is. Még a fejlesztés alatt álló elektronikus váltók prototípusait is bemutatták.

Hegyi kerékpározás

 

 

 

 

Országúti kerékpározás

 

Összecsukható kerékpárok

 

Az LTWOO idei legújabb termékkatalógusát kombinálva néhány teljes kerékpár gyártójának telepítési útmutatóival, ez a cikk különböző LTWOO szettek termékeit kategorizálja az alkalmazható kerékpár típusok szerint, és megmagyarázza azokat az olvasók számára.

Hegyi kerékpárok részlege

 

 

Az LTWOO hegyi kerékpárokhoz készült szettekkel kezdett, és a hegyi kerékpárok váltói "A sorozat" néven ismertek. Az A sorozat viszonylag magas piaci részesedéssel bír a hegyi kerékpárok piacán. A hazai gyártók alkalmazkodóképessége kiemelkedő. Bár a fő gyártók között 12 sebességes kazetták találhatóak, az LTWOO bemutatott egy 13 sebességes egy lánckerékkel rendelkező hegyi kerékpár szettet, optimalizálva a nagy kazettával való kompatibilitást, ami lehetővé teszi a hagyományos kazettás agyakkal való együttműködést, további módosítások nélkül. Különböző áttételi arányok szerint a hegyi kerékpáros termékek A13/A12/A11 néven ismertek. Ezek a termékek a legmagasabb minőségű anyagokat és a legpontosabb komponensfeldolgozást használják a hazai szettek között, sőt, versenyképes végső kidolgozással is összehasonlíthatók, vonzó és figyelemfelkeltő stílust mutatva.

A13/A12/A11 szettek azonos szerkezetűek és anyagúak a hátsó váltón, sőt, a súlyuk is azonos. Figyelemre méltó, hogy a hátsó váltók jellegzetes jellemzője a külső szénszálas ház használata, extravagáns, vízálló csapágyakkal felszerelt görgőkkel kombinálva, amely vizuális vonzerőt és funkcionalitást egyaránt kínál.

A hátsó váltó felső rögzítője (amely a kerethez kapcsolódik) alumíniumötvözetből készült, és anodizálva van, hogy az ugyanazt a színt kapja, mint a váltó többi része. A váltó különböző részei is üregesek, hogy csökkentsék a súlyt.

 

A fő kar meghosszabbított, hogy támogassa az 52T nagy kazettát, és a felső vezető excentrikus kialakítása elmozdult.

 

A SRAM dizájnjához képest az LTWOO 8 mm-rel csökkentette a váltó magasságát, hatékonyan elkerülve a váltó rögzítőjével való ütközéseket és a károsodást.

A LTWOO hátsó váltó mélyebb elemzése felfedi a SRAM dizájn hatását. A fő test szerkezete és a kábelek irányítása a korábbi évek SRAM kuplung nélküli dizájnja által befolyásolt. Azonban az LTWOO innovációkat és fejlesztéseket is bevezetett. Az A13/A12/A11 hátsó váltók szénszálas lábakkal kompatibilisek az 52T kazettákkal, amelyet a fő kar hosszának és szögének optimalizálásával, valamint a felső görgő excentrikus kialakításával értek el. Az optimalizált hátsó váltó kiemelkedően jól működik, elkerülve a váltó rögzítője miatt a nagy kazetták okozta problémákat.

A SRAM-ból "örökölt" magas feszültség a LTWOO dizájnjaiban is nyilvánvaló. Az A13/A12/A11 szettek nagyobb feszültségű rugókat használnak, mint korábban, lehetővé téve a gyors és könnyű váltásokat, pontosan, hiba nélkül.

A szettek a "fő csoda" nevű egyrészes karos szerkezettel vannak felszerelve, amelyet a sebességváltásra használnak, míg a több sebesség egyszerre történő váltása ugyanazzal a karral piaci újítást jelent. Az A sorozat váltóinak alapgondolata egy olyan egyedi rendszer használata, amely belső alkatrészekből húzható ki, ami megkönnyíti a lánckerék cseréjét, és így javítja a felhasználói élményt.

Országúti kerékpárok részlege

Az LTWOO szintén az országúti kerékpárok szettjeire összpontosított, termékeik világszerte elérhetők. Tavaly bemutatták az L-TW 9 sebességet gyors sebességváltásokkal és könnyű integrációval az alkatrészekkel. A rendszert csapágyakkal és merev kapcsolattal optimalizálták, lehetővé téve a gyors és kényelmes teljesítményátvitelt, és kiválóan összeszerelt vezetési élményt biztosítva.

Összecsukható kerékpárok szettei

Az LTWOO 8 sebességes hajtóműveket és szetteket kínál összecsukható kerékpárokhoz, amelyek megfelelhetnek ezen kerékpárok igényeinek.

Összességében az LTWOO az egyik versenyképesebb márkaként mutatkozott be a piacon, különféle termékekkel, amelyek kielégítik a különböző kerékpártípusok igényeit.

Összegzésképpen az LTWOO fejlődik, mint az egyik vezető kerékpárváltó gyártó Kínában, termékeik minőséget és sokféleséget kínálnak a különböző kerékpártípusokhoz.

Megosztották a felhasználói tapasztalatokat számos kerékpáros körében, az RX/R9 legújabb 13 sebességes szettekre alapozva, amelyek elérhetőek a piacon. Íme az író összegzése:

Vizuális dizájn: 9/10 (Éles és dinamikus dizájn könnyű alumínium csavarral és szénszálas váltókarral, nagyon vonzó.)

Kezelezés: 10/10 (Amerikai stílus, gyors reakció és kiváló működés egyujjas kezelés mellett, mint mindig.)

Váltási élmény: 9/10 (Bár a rugó feszültsége magas, a csillapítási rendszer hiánya miatt nem tudja biztosítani az extrém stabilitást a lánckeréknek terepi helyzetekben.)

 

 

 

Ezen kívül az író néhány A7 és A3 hátsó váltó verzióval is rendelkezik. Az A7 és A5 esetében sokan egyedi gyártásúak a gyártók számára, széles színkombinációkban kaphatók. Azonban eltérések vannak az alkalmazott anyagokban, beleértve, hogy a főtest fémből vagy mérnöki műanyagból készült, a csavarok krómozottak vagy öntöttvasból készültek, és még a felületkezelésekben is, mint például a precíz festés vagy injekciós festés. Fontos figyelembe venni ezeket a részleteket vásárláskor.

Ami az A3 és A2 hátsó váltókat illeti, kétféle kábelhúzó arányban érhetők el. A Shimano verzió helyettesítheti az eredeti hátsó váltót néhány Shimano 8 és 9 sebességes hegyi kerékpár szettjén, jobb feszültséget és teljesítményt kínálva a típusú árnyékváltóknál, ami meglehetősen praktikus.

A hegyi kerékpározás területén az L-Twoo a csúcsra jutott. Reméljük, hogy a gyártó továbbra is befektet az innovatívabb és fejlettebb termékek kutatásába és fejlesztésébe, a régi tervek helyett.

Útkerékpárok sima kormányú és összecsukható modellek

 

Bár az L-Twoo külön kategorizálja az F sorozatot, amelyet kifejezetten összecsukható kerékpárokhoz és sima kormányú országúti kerékpárokhoz terveztek, még mindig ragaszkodik a fészkelt modell logikájához. Az L-Twoo kombinálja örökölt változásait a hegyi kerékpárokhoz a rövid ketrecű hátsó váltókkal hegyi vagy országúti kerékpárokhoz és a sima kormányú vagy rögzített első váltókhoz, hogy létrehozza az F sorozatot. Miért ez a kombináció? Az összecsukható kerékpárok egyedi igényeire vonatkozik. Az összecsukható kerékpárok általában kábelhúzós rendszert használnak az első váltókhoz, kisebb hangsúlyt fektetve a váltásokra. A hátsó váltóknál gyakran rövid ketrecű modelleket használnak, hogy elkerüljék a talajjal való ütközéseket a kis átmérőjű kerekek használata során.

 

Mivel az F sorozat termelési volumene viszonylag kicsi, a kiskereskedelmi árak gyakran magasabbak. Csak információs céllal, az L-Twoo OEM fogaskerék szetteket gyárt bizonyos nemzetközi márkájú kerékpárokhoz. Ez azt jelzi, hogy a nemzetközi gyártók elkezdik elfogadni a Kínában gyártott váltókat, növelve a piacon való elismerésüket.

Útkerékpár modellek

 

Az L-Twoo országúti kerékpár váltószettjei, ismertebb nevén R sorozat, megfelelnek a hegyi kerékpárok megfelelőinek. Az egész sorozatra egységes dizájn nyelv érvényes, amely a fogaskerekek arányai alapján kategorizálva van. Karbon és alumínium váltókart kínálnak, kis teljesítménybeli eltérésekkel a különböző szintek között. A dizájn szempontjából az L-Twoo országúti kerékpárok váltókart a Campagnolo (CP) ihlette, kényelmes fogást biztosítva, könnyű görbítéssel, hogy jobban illeszkedjen az ázsiai kerékpárosok tenyerébe. A fékkar görbéje és távolsága is ergonomikusabb érzést nyújt, megkönnyítve a vezérlést. Ezek a jellemzők összhangban vannak a elismert ergonomikus dizájnnal és a CP barátságos működésével, és úgy bizonyultak, hogy optimálisak az L-Twoo számára kiterjedt tesztelés után.

 

 

Vissza a blogba